tirsdag den 30. oktober 2012

Ikke flere undskyldninger!

Hej Bloggen.

I går gik dagen med gym, og derefter oprydning i skabet, der trængte til at blive smidt lidt ud, så det kunne blive mere overskueligt. Hader at smide mit dejlige tøj ud... Men det er nu så dejligt når det er gjort!
Derefter lå jeg på gulvet, og hyggede mig med noget julemusik (alle elsker jul?, ikke?) og desværre nogle søde sager...

MEN....

Ja nu er der altså ikke flere undskyldninger fra min side af, nu må jeg til at hoppe på sundheds vognen!
Efter mit ophold på efterskolen sidste år, har jeg taget en på, og savner nu min gamle krop! Det har jeg valgt at gøre noget ved. Min sundheds rejse starter i dag!
Jeg vil begynde at motionere mere, spise sundere og i mindre potioner. Dette skulle gerne føre hen til den krop jeg gerne vil have, og gøre mig 100% sommer klar! jaja, jeg ved da godt der er lang tid til sommeren rammer Danmark igen, men Rom blev jo heller ikke bygget på én dag, vel? Jo før jeg starter, jo før når jeg mit mål, og jeg er sikker på mit humør vil blive meget bedre når endelig jeg når målet!
Dette er ikke en slankekur, blot lidt kostomlægning til en sundere hverdag.

Hop med på vognen!

/Sara


Ingen kommentarer:

Send en kommentar