onsdag den 31. oktober 2012

Hvor modsætninger mødes.

Godaften blog! I har nok set Sara. Og hold nu kæft hun ser jo godt ud, med hendes checkede walk-in closet, fine nye stilletter og et helt nyt medlemsskab i fitness så hun kan holde sig i form. Jamen hvis jeg skal beskrive mig selv, så er jeg det præcis modsatte! Jeg er ham fyren i de beskidte slidte converse med et fuckload af huller i.
Jeg er ham fyren som har verdens største rod på mit værelse. Ham der ikke ved hvor en skid er, og faktisk også er lidt ligeglad. Ham spiser mere kage på en dag end de fleste gør på et år. Ham der ikke laver noget hvis han kan undgå det. - Kort sagt er Sara og jeg totalt modsætninger. Og derfor er det lidt sjovt at det lige præcis er os to der har lavet en blog sammen. Men hey det bliver sgu noget godt noget! Sidst men ikke mindst, en lille forklaring til navnet på denne sære sære blog. Chroma er græsk og betyder "Farve" eller "Stærk Farve". Denne del valgte vi fordi vi har en farverig blog med mange forskellige synsvinkler og indlæg. Karma er som i buddhistisk karma. og det er bare fordi at det er sådan noget fjol jeg tror på. God aften og put lummert når i kommer så langt! /Luca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar