tirsdag den 6. november 2012

Fitness here I come!

Hej Bloggen!
Blot en lille hurtig update!

Så skete det. Igår var dagen, hvor jeg meldte mig ind i fitness, og jeg trænede ovenikøbet næsten 2 timer! Av for søren hvor min krop er øm i dag! Men det skal jo gøre ondt før det gør godt! :-) 
Jeg glæder mig meget til at se hvor lang tid jeg holder mig på sundheds vognen. Jeg kan tydeligt mærke at jeg har fået meget mere energi efter jeg er begyndt at vælge nogle sundere alternativer, hvilket jo bare er super duper! Pænere krop og mere energi - det er jo winwin!

Lige nu står den på lækker frugt og drikkeyoghurt, selvfølgelig med spotify kørende med noget lækkert musik. Og så er der jo selvfølgelig altid de dumme lektier der skal laves. Heldigvis er de sværeste afleveringer lavet! 


I dag går det jo også løs i USA. Det store valg! Jeg synes nu det er lidt spændende at se hvem der bliver valgt. Man har vil sin favorit. Det har jeg i hvert fald. 
Jeg synes faktisk at det er lidt spændende at selvom det er helt over i USA, så går vi rigtig meget op i det her hjemme i lille Danmark også. Alle aviser i dag, var fyldt med informationer omkring valget, og tv-nyhederne omhandler næsten også kun valget i USA. 



I morgen står den på OD-DAG, som står for Operations Dagværk. Jeg håber der er en masse friske unge mennesker der skal ud og arbejde og tjene penge til det gode formål! 


Jeg selv skal dog kun hjælpe til her hjemme, så får jeg de 300 kr, som er det man skal have for sit arbejde. 

/Sara

Sender lige et tirsdags smil til jer alle! 




Hvis livet ikke altid går som i gerne vil have det skal. Så husk på. Livet går videre. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar