søndag den 11. november 2012

Fest og dagen efter!

Godaften bloggen! Det her indlæg er lidt om tømmermænd, for ja vi kender det nok alle sammen! Og nej jeg har ikke tænkt mig at være en af de der " Øv hvor er tømmermænd træls, jeg kan ikke gøre noget ved det" Jeg har tænkt mig at se lidt på den positive side! Så her er nogle ting som er "godt" ved tømmermænd! Altså til at starte med, så er det verdens bedste undskyldning for at lave ingenting, bare ligge på sofaen en hel dag og se lorte tv. Og vi elsker jo alle lorte tv! Spise alt klamt i verden. Tømmermænd er undskyldningen bestille 10 cheeseburgers på Mac D. og man godt må være lidt klam i det. At ligne lort, som i virkelig at ligne lort. På med et par joggingbukser og verdens største sweatshirt! Okay måske var det ikke så generelt, men det er ihvertfald sådan jeg har det når jeg har tømmermænd. Skriv en kommentar hvis i har noget nødvendigt som jeg mangler! og ellers have en vidunderlig søndag aften! / Luca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar