onsdag den 7. november 2012

Julen kommer!

Godaften blog! Julen kommer, og det er da også meget fint! Men jeg er godt nok blevet træt af den, altså nu har jeg oplevet jul de sidste 17 år. Og for at være ærlig så er det sgu ikke lige mig. Nu har jeg ikke tænkt mig at være rigtig " Åh jeg hader jul så i andre må ikke nyde den" Men jeg føler bare at det ville være rart hvis I ikke kastede peppernødder i nakken på mig og spillede dårlig musik hele tiden. Det jeg prøver at sige er at jeg boycutter julen. Ikke sådan totalt, men jeg vil ikke have nogen kalender, jeg vil ikke høre julemusik og jeg vil slet ikke have nissehue på! Men jeg synes derimod at man skal gøre en god ting hver dag i julen, sådan en lille ny tradition vi starter her på bloggen! Bare en lille ting, smil til en nabo. Giv en ven et kram. Bær den gamle dames tunge indkøbspose. Giv lidt god karma for det kan man da altid bruge! Jeg håber i får en rigtig god aften og vil tænke lidt over at det ikke er jul endnu, så i når det sgu nok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar