torsdag den 8. november 2012

Fest fest fest!



Hej Bloggen. 

Dette er et indlæg fra min mobil så jeg ved ikke rigtig hvordan det kommer til at se ud. Men skidt nu med det!


I morgen er det fredag, og aftenen står derfor(trods arbejde lørdag) på FEST! Og hvad skal man så have på, spørger jeg altid mig selv. 
Det skal være pænt og festligt, men uden at være for overdrevet. 
Jeg har derfor valgt at jeg denne gang tager et par sorte bukser på, som jeg lige har købt i dag, en party bluse(som jeg så skal købe i morgen inden festen) og så DE HER STILLETTER! 
Fyldt med pallietter(tror jeg det hedder). 



Hvad siger i så? 



Jeg synes de er super fede, med sådan en fræk lyserød kant! Wauw!

Jeg ligger forhåbentlig et billede ind af det færdige outfit lørdag.

Klem og møs.
/Sara








Ingen kommentarer:

Send en kommentar