mandag den 26. november 2012

Syv små søde råd!

Ja okay.... Jeg tror allerede jeg løj lidt. Så søde er de råd sgu ikke! Men de er meget hjælpsomme hvis man bruger dem som krydderi til ens liv, lidt ligesom salt og pebber til en bøf. Der skal lidt til, men man skal sgu heller ikke overdrive! Nå men her kommer i de, brug dem hvis i lyster, og hvis ikke så lad vær! Jeg bruger dem næsten dagligt. Og det har ihvertfald fået mig til at se lysere på det hele! 1) Glem ting forhelvede! Når du glemmer så bliver du derved også overrasket, og hvem elsker ikke at blive overrasket! Køb en gave til dig selv, læg den i et skab og åben den efter 3-4 måneder, til den tid har du glemt hvad det er for noget ragelse der er i den, og du kan ikke blive skuffet da du selv har købt den! 2) Smil! SMIL SMIL SMIL! Jamen det er jo en fantastisk ting! Hvis du smiler bliver folk glade af at se på dig ( Også hvis du har et grimt smil, for man kan jo ikke lade være med at smile af dem som ser latterlige ud!) 3) Gør en god ting, og nej jeg mener ikke følge en gammel dame over vejen, for hvem fanden gør det? Nej jeg mener sådan noget som lige at rydde op i stuen inden mor kommer hjem, Lufte hunden inden du går i seng, Ligge et stykke chokolade på lillesøsters pude. Noget sødt og uselvisk! 4) Se på den lyse side! og med det tænker jeg ikke at i skal gå rundt som sådan nogle flower power hippier... Men tænk lige " Nå ja, men i det mindste får jeg mad hver dag, så måske burde jeg ikke klage over jeg ikke får Iphone 5 af mine forældre". 5) Giv et kompliment til en fremmed, og med det mener jeg ikke i skal stå i bilka og sige til alle de fede damer at de ser godt ud og lave et klamt grin. Nej jeg mener at man lige kan sige til den søde pige i klassen at man godt kan lide hendes hår idag. Eller hende den flotte kassedame som altid er rar mod en, giv lidt og få en masse igen! ( Karma you know?) 6) Hvis der er noget du rigtigt godt kan lide, så sig det! Fortæl din mor at du elsker når hun lige åbner vinduet for dig når du glemmer det om morgenen! 7) Dette er et mere "hverdags" råd. Men hvis i ligesom mig godt kan være noget afhængelig af koffein om morgenen, så bund lige et glad eller to med appelsin juice, ( Ja det virker kun med appelsin juice!) Vitaminerne i juicen har sammen effekt som koffein når man lige er vågnet Må disse 7 råd være jer til lidt hjælp! // Luca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar