mandag den 12. november 2012

Dagen derpå og fitness

Hej Bloggen 

Ja okay, jeg starter med at sige undskyld. Der kommer ikke noget billede ind som lovet. Men det kamera som billederne blev taget med, gider ikke noget som helst. Jeg kan ikke engang tænde det. Øvøv.

Nå skidt med det.
Jeg havde en super aften sammen med en masse skønne festglade mennesker, inklusiv Luca.
Og som Luca så pænt har forklaret, er dagen derpå en dag, hvor man gerne må ligne lort. Og hold da op, det var i hvert fald noget jeg gjorde kraftigt brug af!

(Tjek også vores facebook side, like den så der kan komme gang i sagerne!
Find den lige HER!!!!)

Lige nu er jeg på vej i fitness, og jeg glæder mig. I dag står den både på Zumba og Pilates, det bliver lidt spændende at se hvad det er for noget. Jeg synes jeg har været god til at holde mig på sundheds vognen - ja okay.. byturen gjorde måske ikke helt noget godt for kroppen, men man skal jo have det sjovt en gang i mellem! Så jeg synes nu jeg er undskyldt. 


Jeg smækker lige et par Insta-billeder op. - Absolut ikke noget specielt..


Lørdag morgen, dagen der på... Avavav, den er ikke rar. En gåtur i en park, i regn.. Men så længe jeg har mit yndlings halstørklæde på så går det nok!! 


Ja, så stod den så på skole her til morges. En smuk gåtur gennem et flot landskab, i dejligt vejr! Fantastisk start på morgenen! 


 Og sidst men ikke mindst, et lille kys til jer alle, her inden jeg smutter i fitness! 



Ha' det nu rigtig dejligt, og pas på jer selv! 

/Sara.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar