fredag den 30. november 2012

Every new day is another chance to change your life.

Hej bloggen.

Jeg tror vi alle har gjort noget som vi ikke er stolte af, før i tiden. Noget som man måske tænker på når man ligger alene i sengen og slapper af. Noget der bare ikke vil forlade hjernen, uanset hvor meget man prøver. 
Jeg har gjort mange ting før i tiden, som jeg er fortyder så ufattelig meget. Noget som bare bliver ved med at forfølge mig, inde i mit hoved. Og det er jeg så træt af! Sket er sket og man kan ikke lave det om. 
Når disse tanker, om min fortid begynder at rulle ind på min hjerne, tænker jeg på dette citat: 

Every new day is another chance to change your life. 

Det er et citat der hjælper mig meget. For måske jeg var én person engang. Men det er ikke ensbetydet med, at jeg stadig er den samme. Eller i hvert fald opfører mig på samme måde. 

Uden at virke selvglad eller noget som helst, så er det altså pisse vigtigt at være tilfreds med sit indre. Og det kan man kun blive, hvis man acceptere at man ikke er perfekt. Alle laver fejl. Man må bare lære at leve med de fejl man har lavet. Før i tiden gjorde jeg tit ting uden at tænke over dem. Jeg er begyndt at tænke tingene igennem et par gange, inden jeg bare begiver mig i kast med alt muligt. Altid tænk på, om du kunne komme til at såre nogle ved at sige eller gøre det du skal til. 

Det er ikke sikkert jeg har den perfekte krop, eller et flot udseende. Men så længe jeg er tilfreds med hvem jeg er inden i. Så kan andre sgu mene hvad de vil! Det er trods alt mig selv der skal leve med mig selv hele livet. I kan komme og gå som i vil, men det kan jeg ikke selv. 
Jeg gør alt hvad jeg kan for at være den person jeg gerne vil være. 

Vær tilfreds med hvem du er, det er sådan du er helt perfekt! 



Tanker og god weekendkram her fra.

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile



/Sara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar